سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گسترش برند الیاف پری در شهر اصفهان

فروش محصولات الیاف طبیعی در اصفهان به صورت تک و عمده

برند الیاف پری، یکی از بزرگترین تولید کنندکان پوشاک طبیعی در کشور عزیزمان ایران می باشد .این شرکت افتخار اعلام این عنوان را دارد که با در اختیار داشتن برترین طراحان پوشاک کشور ، به دنبال رفاه هرچه تمام تر شما مردم عزیز ایران می باشد . حائز اهمیت است بگوییم که ماهر ترین خیاطان در این مجموعه فعالیت دارند که با تهیه بهترین پارچه ها، به دنبال تحقق آرمان های بزرگی می باشند. استفاده از پوشاک با الیافی مناسب سبب نشر بیشتر دوستی با محیط زیست خواهد شد ؛ این هدف همان چیزی است که تمامی برند های مطرح در دنیا به دنبال آن بوده و آن را در دستور کار خود قرار می دهند. الیاف پری نیز در جستجوی این اهداف آرمانی و بزرگ است و همواره تلاش می کند تا آن ها را محقق سازد.تمامی مراحل و روند تولید و استفاده پوشاک الیاف پری کاملا با محیط زیست سازگار می باشد.

فروش عمده پوشاک الیاف طبیعی در اصفهان

الیاف پری تنها به یک یا دو هدف بسنده نمی کند بلکه اهداف زیادی را صنعت پوشاک در ذهن می پروراند. یکی از آن ها این است که نیاز مشتریان را در کوتاه ترین زمان پاسخگو باشد. این گروه تولیدی در جستجوی یک روند و رویه ای است که شما خریداران و مشتریان گرامی در هر کجای ایران که هستید بتوانید بدون هیچگونه مشکلی ، محصول مورد نظر خود  را به صورت تک و یا عمده خریداری کرده و در کسری از زمان آن را درب منزل خود تحویل بگیرید .لذا این فروشگاه فرایندی را طراحی و پیگیری کرده است که تمامی فعالان حوزه پوشاک، بوتیک های زنانه، مردانه و بچگانه، فروشگاه های کوچک و بزرگ، به سادگی امکان خرید و ثبت سفارش محصولات این برند را در اختیار داشته باشند. از این رو این عزیزان می توانند تنها با مراجعه به صفحه تماس با ما و برقراری ارتباط با کارشناسان خبره و مجرب الیاف پری، از فروش عمده پوشاک الیاف طبیعی در شهر اصفهان به سود فروشگاه های خود استفاده کنند.

 نمایندگان فروش  محصولات الیاف طبیعی ( الیاف پری ) در شهر اصفهان

از سوی دیگر برخی از علاقه مندان فعال در صنعت پوشاک در جستجوی این می باشند که از برند های مطرح کشور نمایندگی کسب کنند. الیاف پری در دسته ی اصلی ترین تولید کنندگان پوشاک طبیعی و دوست دار محیط زیست در ایران قرار دارد و با افتخار اعلام می کند تا با اخذ نمایندگی فروش پوشاک طبیعی در اصفهان، نیاز مشتریان گران قدر و محترم را برطرف کرده و به آن ها در بهره مندی از پوشاک ایده آل کمک شایانی می کند. عزیزانی که مایلید تا با این برند همکاری داشته باشید می توانید به آسانی و تنها با مراجعه به صفحه تماس با کارشناسان الیاف پری ، فرم های مربوطه را تکمیل کرده و از شیوه و روش همکاری با ما آشنا شوید. همچنین از  افتخارات برجسته ی این برند تولیدی، طراحی و دوخت انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه می باشد. از این رو تمامی بوتیک ها و فروشگاه های فعال در این حوزه ها این امکان را داشته تا با ما همکاری داشته باشند.


چرا توصیه می شود تا از شلوار های الیاف طبیعی استفاده کنیم

تولید انواع شلوار های الیاف طبیعی

 

شلوار(پای جامه) به پوششی گفته می شود که افراد به منظور پوشاندن پایین تنه شان از آن ها استفاده می کنند. باید خدمت دوست داران مد بیان کتیم که شلوار منحصرا مختص به آقایان نبوده و خانم ها نیز آن را به تن می کنند ، از این رو در پوشش آن تبعیض جنسی قائل نشوید. جنس های مختلفی چون جین یا کتان در تولید شلوار به کار می روند. در سده شش پیش از میلاد مسیح ، درست زمانی که در ایران اسب سواری ظهور پیدا کرد، کاربرد شلوار نیز در تاریخ ثبت شده‌ است. این روزها مردمان بسیاری در سراسر دنیا  از این لباس برای پوشاندن پایین تنه شان استفاده می کنند.

شلوارهای جین، کتان، پارچه ای در طرح ها و مدل های بسیار متنوع و گوناگونی ارائه می شوند مانند شلوار های زخمی، شلوار های اسلش، اسکوات، شلواری های پاچه باز و حتی شلوار های راسته که بسیار محبوب بوده و نمونه های این نوع پوشاک در دنیا فراگیر شده است.

به چه علت خرید شلوار الیاف طبیعی را پیشنهاد می کنید؟

 

در گذشته های دور محدودیت هایی در تولید انواع پارچه تولید شلوار با الیاف طبیعی اعمال می شد که مردم خواه و ناخواه مجبور بودن تا از شلوار های پنبه ای در پوشش خود استفاده کنند. این نوع از پارچه ها مواد شیمیایی نداشته و هیچ آسیبی به بدن شما وارد نمی کنند. آن ها در سلامت و حفظ بهداشت فردی نقش بسزایی دارند. در حقیقت باید گفت که تولید لباس هایی که از مواد طبیعی هستند از جمله پنبه و کتان و پشم و … سبک وزن بوده و از این رو در بالا بردن آرامش افراد نقش مهمی دارند.حائز اهمیت است بگوییم که این الیاف به علت خاصیت طبیعی بودنشان ، زنده تلقی می شوند و در سرما و گرما از خود واکنش نشان می دهند . آن ها این قابلیت را داشته تا با گرمای و سرمای محیط یکی شوند. این الیاف در سرما، منقبض می شوند . با اینکار از عبور جریان هوا به درون خود ممانعت می کنند. مورد دیگر این است که در گرما نیز بسط پیدا می کنند تا جریان هوا بین مولوکول های الیاف عبور کرده و فرد در گرمای طاقت فرسای تابستان بتواند احساس خنکی داشته باشد.

روش های شستشوی خاصی برای این الیاف به اصلاح زنده وجود داشته که اهمیت دارد تا به آن ها توجه کنید. به عنوان مثال این الیاف را باید در دمای بالا شستشو ندهید و به جای پودر ماشین لباسشویی از شوینده هایی استفاده کنید که حاوی نرم کننده باشند. خشک کردن این لباس ها به این صورت باید باشد که تحت نور خورشید قرار نگیرند چرا که زیبایی شان را از دست خواهند داد.مزایای استفاده از این پارچه های طبیعی آنقدر زیاد است که توضیحاتمان در تولید این نوع پوشاک دوست داشتنی، به اینجا ختم نمی شود . حقیقت این است که این پارچه ها دوستدار محیط زیست هستند و به حفظ آن کمک فراوانی می کنند ؛ قابلیت بازیافت دارند و ساختارشان نیز قابل تخریب نمی باشد؛ از این رو به سهولت در طبیعت تجزیه می شوند اما متاسفانه باید گفت که این پروسه درلباس هایی که از جنس الیاف مصنوعی بوده و یا ساخته دست بشرهستند هزاران سال به طول می انجامد.

چرا شلوار الیاف طبیعی بخریم

 

نیاز است به این موضوعات توجه کنید زیرا در نشان دادن ضرورت بازنگری در فرایند انتخاب کالای مناسب اثر بخشی بسیاری دارند و سبب می شوند تا پوشش افراد از اهمیت بالایی برخوردار شود. درحقیقت با گذر از دوران رشد اقتصادی و استفاده بی شماری که از مصنوعات ساخت بشرمی شود، امروزه افراد زیادی تمایل دارند تا به پوشش لباس هایی از جنس الیاف های طبیعی بپردازند و روز به روز به شمار این افراد اضافه خواهد شد. از این رو شرکت های جدیدی در زمینه ی تولید پوشاک الیاف طبیعی فعالیت می کنند و به دنبال آن به تولید شلوار الیاف طبیعی می پردازند. یکی از این تولیدها، تولید پوشاک الیاف پری است . آن با شعار”طبیعت را به تن داشته باش” موفق به ورود در کسب و کار شده تا به نوعی بتواند در حفظ محیط زیست و سلامت افراد نقش مهمی داشته باشد.


 انواع و اقسام مختلف شلوار الیاف طبیعی و تولید آن ها

 

نکته ی مهمی که به هنگام خرید پوشاک وجود دارد این است که انتخاب یک شلوار مناسب یک فرد می تواند نسبت به دیگر افراد تفاوت هایی را ایجاد کند چرا که پوست انسان خاصیت های متنوعی داشته و نوع هرکدام از آن ها با یکدیگر تفاوت دارد.این یک مورد مهم بوده که در این مقاله اهمیت بسیاری پیدا می کند و آن این است که پوشاکی که هر فرد به تن می کند لازم است باید کیفیت لازم را داشته باشد . لباسی که به تن می کنید بهتر است به تنفس پوستی تان کمک بسیاری کند تا دیگر مستعد بیماری های پوستی از جمله قارچ و اگزما نشوید. از این رو توصیه کارشناسان الیاف پری به شما این است تا لباس های تنگ به تنگ نکنید؛فرقی نمی کند آقا باشید یا خانم ؛ خصوصا مردان باید به این توصیه توجه شایانی داشته باشند. . تولیدی پوشاک الیاف پری مفتخر است تا در میان محصولات متنوع و کاربردی خود بتواند به عرضه انواع شلوار های مردانه، زنانه و بچگانه پرداخته و آن ها را با بالاترین کیفیت به مرحله ی تولید و عرضه به بازار برساند.

 

تولیدی شلوار

 

همانطور که بیان کردیم این محصولات در نمونه های متفاوتی عرضه می شوند.طراحی و دوخت انواع شلوارها خصوصا تولیدی شلوارهای کتان، شلوارهای کمر کش و دکمه دار از مهم ترین تولیداتی به شمار می آیند که در این تولیدی ساخته می شوند. از این رو، فروشگاه های فعال که در حوزه پوشاک، بوتیک ها، مراکز عمده فروشی در سراسر کشور فعالیت می کنند این امکان را خواهند داشت که به منظور خرید عمده شلوار با این مجموعه همکاری هایی را انجام دهند. از جمله این همکاری ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • فروش عمده انواع شلوار کمر کش
  • فروش عمده انواع شلوار دکمه خور
  •  فروش عمده انواع شلوار بلند
  •  فروش عمده انواع شلوار چین دار
  • فروش انواع شلوار پاکتی
  •  فروش عمده  انواع شلوار قدنود

از این رو، افراد فعال در این حوزه قادر خواهند بود تا به راحتی در تمام فصول سال محصولاتشان را خریداری کرده و انواع پوشاک الیاف طبیعی خود را از برند پری خریداری نمایند.

همانطور که گفته شد،ما به افراد پیشنهاد می کنیم تا به فکر حفظ سلامت پوست خود باشند و از محصولاتی استفاده کنند که از الیاف طبیعی تولید شده باشد. تولیدی پوشاک الیاف طبیعی همچنین در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه فعالیت ها و تلاش هایی را به اتمام رسانده است . آن همچنین به منظور حفظ محیط زیست،در دستور کار خود ، دست به اقدامات مهمی زده است. از این رو فروش عمده لباس هایی مثل شلوار کمر کش الیاف طبیعی، شلوار دکمه خور الیاف طبیعی، شلوار بلند الیاف طبیعی و  شلوار چین دار الیاف طبیعی را با جدیت تمام پیگیری می کند . با این رویه  همه ی محصولات می توانند در مدت زمان کم به خریداران ارسال شوند و دوست داران صنعت مد ، بهره مندی بسزایی از این محصولات داشته باشند.

معرفی نمایندگی های معتبر برای فروش شلوار الیاف طبیعی

برند الیاف پری همواره احترام به حقوق مصرف کنندگان را در دستور کار خود اعمال می کند و پیرو تکریم ارباب رجوع می باشد . آن فرایند خرید محصولات را به ساده ترین روش امکان پذیر می کند. از این رو اعطای نمایندگی فروش شلوار کمر کش در دسته ی مهم ترین اقداماتی قرار دارد که این تولیدی در دستور کار خود قرار می دهد. لذا فروشگاه ها و مجموعه های موجود در سراسر ایران این امکان را خواهند داشت تا با بهره گیری از این مجوز، نسبت به سایر فروشگاه ها نمایندگی کسب کرده و با سرعت بالاتری قادر به خرید محصولات مورد نیاز خود شوند. اخذ نمایندگی فروش شلوار الیاف طبیعی به فروشگاه ها باعث می شود تا عملکرد بالا و موفقی در تامین محصولات خود داشته وعلاوه بر حفظ کیفیت، بتواند به گردآوری دامنه گسترده تری از محصولات به روز و مد شده در رگال های خود بپردازد.شما علاقه مندان و خریداران گرامی می توانید به صورت انحصاری به اخذ نمایندگی فروش شلوار دکمه خور، نمایندگی فروش شلوار بلند بپردازید.

 

نمایندگی فروش شلوار الیاف طبیعی

کلیه فروشگاه هایی که قصد به اخذ گواهی نمایندگی فروش شلوار چین دار الیاف طبیعی را دارد می توانند به سهولت بسیار  با مراجعه به صفحه تماس با ما و یا توسط چت آنلاین موجود در همین صفحه صحبت ها و مشاوره های لازم را  با کارشناسان مجرب داشته باشند تا به مشکلات ثانویه برخورد نکنند. این نکته را در نظر داشته باشید که نمایندگان محترم وظیفه دارند تا در هنگام مراجعه خریداران، به ارائه اطلاعات کافی در خصوص تمامی محصولات پرداخته و با این کار شک و شبهات مشتریان را به هنگام خرید محصول مورد نظر خود برطرف کنند.

همانطور که پیش تر بیان کردیم و به توضیح مفصل این موضوع پرداختیم، شلوارها خود به دسته بندی های بسیار متنوع و کاربردی ای تقسیم بندی می شوند. این به این صورت می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای محصول خود را خریداری می کند. بسیاری از مردم باورد دارند که خرید عمده شلوار کمرکش تحت عنوان یک امتیاز قدرت مند می تواند ضمانت زیبایی منحصر به فرد این افراد باشد. اما باید گفت که شلوار های دکمه دار نیز عاری از کیفیت نبوده و در تنوع های بالایی ارائه می شوند که علاوه بر زیبایی ظاهری که دارند ؛ یک احساس راحتی و  آرامش را نیز برای افراد به ارمغان می آورند.

شما علاقه مندان به صنعت مد و حفظ محیط زیست می توانید به عنوان یکی از اصلی ترین فروشگاه های فعال در حوزه پوشاک در شهرستان خود با اخذ نمایندگی فروش شلوار دکمه خور الیاف طبیعی و یا نمایندگی فروش شلوار بلند الیاف طبیعی  عمل کنید.

علت خرید عمده شلوار از الیاف پری به هم وطنان چه می باشد؟

 الیاف پری، شرکت تولید الیاف طبیعی بوده که در راستای رضایت مندی مشتریان عزیز تلاش می کند که اکثر تلاش هایش پر ثمر می باشد . آن با هدف ارائه با کیفیت ترین محصولات پا به عرصه تولید چنین لباس هایی گذاشته که همان طور که می دانید از بهترین الیاف گیاهی و حیوانی در تولید این الیاف استفاده می شود. لازم به ذکر است که الیاف به سه دسته تقسیم می شوند: الیاف طبیعی (Natural)، مصنوعی (Synthetic) و ساخت دست بشر (Man made). الیاف طبیعی خود به سه دسته تقسیم می گردد که شامل الیاف حیوانی مانند پشم و ابریشم و الیاف گیاهی مانند کتان، سیسال، پنبه و می باشد.این محصولات در برند الیاف پری با بالاترین کیفیت تولید می شوند که رضایت مشتری را در بر خواهند داشت. این مجموعه از بهترین طراحان لباس و خیاطان ماهر تشکیل می شود که با توجه به مد و استایل روز، به طراحی این البسه می پردازند. همان طور که گفته شد؛ هدف الیاف پری این است که به ترویج استفاده از این نوع پوشاک بپردازد ؛ باشد که افراد به این سبک و پوشش بتوانند نقشی در حفظ سلامتی خود و کمک به حفظ محیط زیست داشته باشند.علاوه بر موارد گفته شده، قیمت های این تولیدی برای خرید عمده بسیار مناسب می باشد و در صورت خرید از این مجموعه، می توان آن را با قیمتی ایده آل به دست مشتریان نهایی رساند. در ضمن تنوع محصولات تولیدی این مجموعه سبب ترغیب خرید از این مجموعه شده است.


قسمت دوم استایل مونو کروم

نکات حائز اهمیت در سبک لباس تک رنگ

بافت کفش یا چکمه نکات مهمی در استایل شما هستند که بهتر است آن ها را در نظر داشته باشید.به این دلیل که آن ها در بالا بردن اعتماد به نفس شما نقش بسزایی دارند.شما باید در نظر داشته باشید که کفش‌های چرم، جیر یا ساتن چگونه می تواند با لباس هایتان هم خوانی داشته باشد. برای اینکه در پوششتان تعادل داشته باشید و به تک رنگی جذاب برسید باید بدانید که برای هر لباس یک قانون وجود دارد. لازم نیست تنها لباس های تک رنگ به تن داشته باشید. شما نمی خواهید یک رنگ شما را تحت تأثیر قرار دهد بلکه برعکس آن را می خواهید . بلندی قد و لاغری اندام و از خصوصیاتی است که هرکس مایل است در خود داشته باشد و برای رسیدن به آن تلاش می کند.

 به عنوان مثال، اگر یک تاپ و مانتو الیاف طبیعی به تن می کنید، مطمئن شوید که از کتانی مناسب برای ست کردن آن استفاده می کنید. همچنین انتخاب  یک دامن و یک تاپ متناسب برای ست با آن ایده آل است. نواحی مناسب بدن خود را توسط رنگ متناسب برجسته کنید. هنگام پوشیدن یک رنگ در ته رنگ ها و سایه های مختلف، باید به تیره یا روشن بودن هر قطعه توجه شود. به عنوان مثال: اگر باسن بزرگی داشته و نمی خواهید که تمام توجهات دیگران به آن باشد، شلوار یا دامن هایی که رنگ روشن دارند را به تن نکنید. برای جذاب تر شدن، سایه تیره رنگ در نیمه پایینی بدن ( پاها و باسن) و رنگ روشن تر در قسمت بالایی بدنتان(سینه و شکم) استفاده نمایید. برای مثال استفاده از شلوار سرمه ای تیره و پیراهن آبی روشن تر گزینه ی مناسبی می باشد. همچنین اگر یک لباس یا یک تی شرت تک رنگ به تن دارید می توانید از یک کمربند برای زیبایی هرچه بیشتر آن استفاده کنید.اضافه کردن اکسسوری به لباس هایتان برای جلوه بیشتر لازم است و کمربند نیز جزو اکسسوری ها به شمار می رود.

استایل مونوکروم

 

انتخاب رنگ مونوکروم در شیک پوشی افراد

انتخاب رنگ لباس شما در زیبایی پوست و موهایتان نقش بسزایی دارد. مثلا اگر پوست روشن و موهای بلوند دارید به جای رنگ مشکی از رنگ سرمه ای استفاده کنید.رنگ های تیره تر مانند شرابی یا بادمجانی برای خانم هایی با پوست برنزه و موهای تیره انتخاب ایده آلی می باشد.

اگر تازه قصد این را دارید تا لباس های تک رنگ به تن داشته باشید ولی هنوز مطمئن نیستید از چه رنگی شروع کنید ، پیشنهاد ما به شما رنگ‌های خنثی تیره مانند مشکی، سرمه‌ای، خاکستری و قهوه‌ای می باشد. اگر احساس جسوری می کنید، رنگ‌های تک رنگ تیره‌تر مانند شرابی، بادمجانی و سبز را نیز برای شروع بد نیست . بهترین رنگ ها برای ورود به این استایل این رنگ ها به شمار می آیند و به احتمال زیاد شما قبلاً لباس هایی در این رنگ های خنثی دارید.لباس های تک رنگ از الگوها یا چاپ‌های مختلف تشکیل می شوند اما پیدا کردن یک الگو که بتواند با طرح و رنگ مورد نظرتان مطابقت داشته باشد کمی دشوارتر است. برای افزودن جذابیت بصری و شکستن بلوک‌های جامد رنگ، یک قطعه چاپی از همان رنگی که با آن کار می‌کنید، اضافه کنید. اضافه کردن یک روسری طرح دار و یا یک شال نیز انتخاب بدی به شمار نمی رود.پیشنهاد ما برای خانم های ریز اندام لباس های تک رنگ می باشد. چرا که پوشیدن این لباس ها حالتی یک پارچه به بدن داده و در لاغری و بلندی قد این افراد تاثیر بسزایی دارد. گاهی اوقات زنان ریزه اندام از ترندهایی که ممکن است پوشیدن آنها دشوار باشد دوری می کنند، اما بسیار توصیه می شود که این بانوان قطعاتی را پیدا کنند که برای اندامشان مناسب است و مطمئن باشند که آن ها را بسیار باکلاس نشان می دهد!


معرفی و مشخصات انواع ساک و کیف

ساک و کیف های الیاف پری

کیف و یا ساک در اصطلاح کالاهایی هستند که چه آقایان و چه بانوان برای نگهداری از وسایل و تجهیزات روزمره شان از آن ها استفاده می کنند. پول، کیف پول، عینک، تلفن همراه جزو تجهیزاتی به حساب می آیند که نمی شود با دست حمل کنیم بنابراین ناچار هستیم تا از کیف هایی برای حمل آن ها استفاده کنیم. این اکسسوری های مردانه و زنانه بنا به کاربرد و تنوعی شان در سایز و ابعاد مختلفی طراحی می شوند و پس از تولید به بازار مصرفی عرضه می گردند. این محصولات جنس های متنوع و گوناگونی دارند. فعالان حوزه پوشاک همواره آن ها را به خود اختصاص می دهند. برخی از افراد و تولیدی هایشان برای آنکه مشتری های خاصی را جلب کرده و بتوانند سود زیادی را نصیب خود کنند، به تولید کیف ها و ساک هایی می پردازند که از پوست حیوانات ساخته شده است. در ساخت کیف های چرمی متاسفانه حیواناتی نظیر سوسمار و تمساح، سگ آبی، اسب آبی که حیوانات نادری نیز هستند زنده زنده پوست بدنشان کنده می شود و افراد وگان و مدافع حقوق حیوانات استفاده از آن ها را ممنوع اعلام می کنند . این افراد همواره در فکر آگاه کردن افراد هستند تا از محصولات چرمی استفاده نکنند. همچنین یکسری از تولیدی ها به طراحی و تولید محصولاتی می پردازند که متشکل از پارچه های الیاف مصنوعی و پلاستیکی می باشد. همین امر نیز به گونه ای باعث می شود تا آسیب های جبران نا پذیری به محیط زیست وارد شده و آن را درگیر و مستعد مشکلاتی کند. از این رو تولید کیف و ساک برای تمامی جوامع اهمیت زیادی دارد.

معرفی کیف دستی ساخته شده از الیاف

 به عنوان برترین فعال در زمینه ی تولید انواع پوشاک ،الیاف پری مفتخر است اعلام کند که دوستدار طبیعت بوده و دست به تولید یکی از برجسته ترین تولیدات خود زده است که امروزه آن ها با نام کیف های الیاف پری به فروش می رسند و طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده اند. تمامی کیف ها و ساک های موجود در این مجموعه از پارچه هایی ساخته شده اند که دارای الیاف گیاهی هستند ؛ آن ها کیفیت بالایی داشته و دوستدار محیط زیست می باشند. در ادامه این محتوا قصد داریم تا به برسی کیف هایی بپردازیم که در روند تولیدی شان هیچ الیاف مصنوعی به کار نرفته و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند .

1- کوله پشتی
کوله پشتی در دسته کیف هایی قرار دارد که افراد آن را بر پشت خود حمل کرده که دارای دو بند در شانه می باشد. همچنین یک دستگیره ای مجزا در قسمت بالایی آن ها قرار می گیرد تا افراد به سهولت بتوانند آن را با دست نیز حمل کنند (درصورتی که نخواهند آن را به دوش خود بیاندازند). کیف دستی کوله پشتی، نسبت به یک کوله پشتی استاندارد ابعاد کوچکتری داشته و برای یونیفورم و لباس های روزمره منحصر به فرد است اما به هنگام مجالس و میهمانی های رسمی از پوشیدن شان خودداری کنید چرا که شایسته مناسب های رسمی نیستند.

2- کیف باررل
ساختاری های استوانه ای شکلی در کیف بارری قرار دارد. این ساختار باعث شده که به آن بشکه نیز بگویند( البته به دلیل شکل ظاهری که دارند). عموما از یک بند رودوشی بلند که ضخامت بالایی هم دارد در ساخت این کیف ها استفاده می شود که بتوانید آن را به سهولت حمل کنید و دچار خستگی نشوید. کیف باررل فضا و حجم زیادی دارد و اگر قصد رفتن به باشگاه را دارید و یا برای مسافرت به دنبال چیزی می گردید که برای قرار دادن وسایلتان فضای مناسبی داشته باشد ، کیف های باررل انتخاب ایده آلی می باشد. البته بهتر است در فعالیت های روزمره خود از آن ها استفاده نکنید. ساک های ورزشی معروف در دسته ی کیف های باررل قرار می گیرند.این کیف بهترین ساک دستی الیاف طبیعی بوده که لباس ها در آن مستعد هیچ گونه آسیبی نخواهند بود.

3- کیف های مدل سبدی
کیف سبدی که به نام کیف زنبیلی نیز معروف است به گونه ای هستند که حصیر یا چوب های نازک در ساختشان به کار گرفته می شود. اجزای این کیف به صورت محصور در هم بافته شده و قرار می گیرند. این کیف از یک دستگیره یا قفلی برخوردار بوده که آن را بسته و باز نگه دارد. همچنین دسته ای کوتاهی دارد که بتواند آسانی جابجا شود. این نوع از کیف ها برای کاربرد های روزانه متناسب نیستند اما به هنگام گردش ، پیک نیک و سایر دورهمی های دوستانه ایده آل می باشند.

4- کیف های کمری
کیف های دستی آزادی هستند که به وسیله ی یک سگک به دور کمر بسته می شوند . کیف های کمری زنانه نسبت به کیف های کمری معمولی رسمی تر اند و افراد به سادگی می توانند از آن ها برای حمل و جابجایی وسایل ضروری به هنگام انجام فعالیت های روزانه استفاده کنند.شما می توانید از این کیف برای رفتن به قرار های ملاقات با یک لباس غیر رسمی استفاده کنید اما آن بهترین انتخاب برای لباس های رسمی به شمار نمی رود چرا که نمی توان همراه آن وسایلی چون لپتاپ و تجهیزات بزرگ تر را حمل کرد. این کیف کوچک بوده و برای اشیای دم دستی کاربرد فراوانی دارد.

5- کیف های خورجینی
این کیف به صورت بیضی و استوانه ای شکل می باشد که با بند کشسانی که دارد می توانید آن را ببندید . ظاهر آن شبیه به خورجین است و به همین علت با همین اسم نام گذاری شده و به فروش می رسد. فضای زیادی در این کیف  وجود دارد که برای مواقعی که وسایل زیادی همراهتان نیست مناسب است. به طور کلی سبک اسمارت کژوال (لباس غیررسمی ولی شیک) یا برخی از یونیفورم های شغلی برای لباس های غیر رسمی مناسب است.

6- کیف شانه ای متقاطع (کراس بادی)
محبوب ترین و همه کاره ترین کیف های دستی  کیف شانه ای متقاطع هستند که نام دیگر آن ها کراس بادی می باشد . به سبب بند بلندی که دارند می توان آن را به راحتی بر روی شانه تان حمل کنید . انواع مختلفی از کیف های متقاطع وجود دارد . آن ها بیشتر در قالب های قلبی و نعلی شکل ساخته می شوند.

7- معرفی کیف های کلاچ
کیف های کلاچ طراحی دستی داشته و شما قادر خواهید بود به راحتی آن ها را حمل کنید.اگر از این نوع کیف بیشتر برای شرکت در مجالس، میهمانی های خودمانی ، دورهمی ها و قرار های دوستانه به کارگرفته شود بهتر است چرا که می توانید وسایل ضروری اعم از تلفن همراه، کارت های اعتباری یا لوازم آرایشی تان را به راحتی در آن جای دهید. کیف های کلاچ در دسته ی معروف ترین کیف هایی قرار داشته که دستگیره و بندی ندارند اما می توانید با دستتان آن را نگه دارید.

8- کیف دکتری

یک کیف مدرن و مستطیلی شکل  که در قرن 19-20 برای حمل و جابجایی وسایل پزشکی کاربرد داشته است و حال در صنعت مد امروز نیز در میان دوستداران و علاقه مندان به شیک پوشی رواج پیدا کرده است . کیف دکتری کاملا یک کیف بزرگ و کاربردی بوده که دوام بالایی دارد . کفی این کیف کاملا صاف است و در آن گوشه ای وجود ندارد. بنابراین فضای زیادی را برای لباس ضروری سفر و یا اقامت شبانه می تواند مهیا کند.

9- کیف طناب کشی
معمولا از نایلون یا پارچه در ساخت کیف های طنای کشی استفاده می شود و یک بند نیز در قسمت بالایی آن نیز قرار می گیرد.آن از فضای بیشتری نسبت به سایر کیف ها و ساک ها برخوردار است و برای یک مسافرت یک روزه یا یک گردش علمی که بتوان وسایل ضروری را در آن جای داد ایده آل می باشد. همچنین برای استفاده ی روزمره تان نیز گزینه ی مناسبی است.

10- کیف دافل ( ساک مسافرتی )
کیف دافل هم یک کیف بزرگ بوده که برای مسافرت بسیار مناسب است . آن معمولا از دو دسته بالایی و یک بند بلند برای حمل روی شانه تشکیل شده و طراحی آن مناسب افرادی است که به سفر و ماجراجویی علاقه بسیاری دارند . برای ماندگاری بالا تر این کیف معمولا از برزنت در ساخت آن استفاده می شود .


معرفی مراکز خرید الیاف طبیعی در شهر قم

خرید انواع پوشاک الیاف طبیعی به صورت عمده در قم

الیاف طبیعی در دسته ی پارچه هایی قرار دارد که این قابلیت را داشته تا در دسته ی پوشش و انتخاب مناسب برای بدن در نظر گرفته شوند ؛ چرا که از ایده آل بودن این دسته پوشاک هرچه بگوییم کم گفته ایم. در مقابل الیاف طبیعی ما الیاف مصنوعی را داریم (مثل پلی استر یا ریون) که باید عنوان کرد که این الیاف های مصنوعی در افراد احساس راحتی ایجاد نمی کنند حتی در نازک ترین حالت خود ؛ دلیلش این است که آن ها عاری از هر گونه لطافت مطلوب هستند و به مرور زمان پوست انسان را مستعد مشکلاتی خواهند کرد. علاوه بر این ممکن است در بعضی افراد حساسیت به خارش و قرمز شدن پوست بدن نیز به همراه داشته باشد.حقیقتی که در رابطه با الیاف طبیعی باید گفت این است که آن ها از دل طبیعت به دست می آیند و از نقطه نظر لطافت و کیفیت در درجه ی بالایی قرار می گیرند. آن ها از هر نوع مواد شیمیایی به دور هستند بنابراین هیچگاه برای افراد احساس ناخشایند به وجود نخواهند آورد . برعکس ما شاهد افزایش طرفداران روز افزون این نوع پوشاک هستیم .

در خصوص این پارچه ها باید یک نکته مهم را در نظر داشت و آن مقدار انرژی می باشد که برای تولید این قبیل پارچه ها مصرف می شود.در روند ساخت پارچه های الیافی مصنوعی انرژی زیاد به کار گرفته می شود که البته این انرژی بیشتر هدر می رود تا اینکه بخواهد تاثیر مثبتی بر جای بگذارد ؛ حتی این انرژی زیاد در پایداری الیاف نیز هیچ تاثیری ندارند.  نوع طبیعی این پارچه ها از سطح پایداری بالایی بهره مند می باشند و دچار فرسودگی نیز نخواهند شد و به منظور تولید آن ها ، نیازی نیست تا انرژی زیادی هدر رود. به همین دلیل باید عنوان کرد که محصولاتی که از این گونه پارچه ها ساخته شده اند قیمت مناسبی داشته به طوری که خریداران و مشتریان خاص پسند با هر نوع بودجه این قابلیت را دارند که به خریداری آن ها پرداخته و بدون کوچکترین مشکل و دردسر ، پارچه ای که دوستدار پوست بدنشان هست را به تن داشته باشند.

خرید عمده پوشاک الیاف طبیعی در قم

از دیگر نکات مهمی که در رابطه با این نوع الیاف های طبیعی باید عنوان شود این است که آن ها سرشار از تاثیرات مثبت بر روی منابع هستند و به خوبی می توانند با محیط زیست سازگار شوند.برای تولید این دسته الیاف از گیاهان تجدید ناپذیر استفاده می کنند. این خاصیت تجدید ناپذیری کمک می کند تا آن ها برای بار دیگر جایگزین شوند که در دسته ی منابع تجدید پذیر قرار می گیرند.یک مورد را باید به این الیاف اضافه کرد و آن این است که آن ها مجددا به طبیعت بازگردانده خواهند شد. به دلیل همین به پاس خصوصیت مثبت شان هیچگونه آسیب به محیط زیست وارد نخواهد شد .پیشنهاد ما به شما برای داشتن یک استایل مناسب و ایده آل که سازگار با پوست بدنتان باشد الیاف طبیعی است ؛ چرا که آن این قابلیت را دارد تا به حفظ محیط زیست بپردازد. 

 محصولات الیاف طبیعی و نمایندگان فروشدر شهر قم

الیاف پری جزو برند های فعال به شمار می رود. آن در حوزه ی  تولید پوشاک الیاف طبیعی فعالیت می کند. شعار مخصوصی این برند “طبیعت را به تن داشته باش” بوده که آن را مبنای کار خود قرار می دهد.روند تولیدی این محصولات  تنها با الیاف طبیعی به کار گرفته می شود و کوچکترین الیاف مصنوعی در این امر دخیل نمی باشد. الیاف پری به منظور افزاش آگاهی جمعی در رابطه با مزایای استفاده این نوع الیاف بسیار فعال است که این فعالیت ها را می توان در راستای فرهنگ سازی بیشتر برای حفظ محیط زیست عنوان کرد که همه روزه در حال بسط پیدا کردن می باشد . تلاش این برند در این است تا از الیاف طبیعی در تولید محصولات خود استفاده کند و گویی از هر گونه مواد دیگر ممانعت می ورزد. همین اقدام کوچک این برند در راستای عدم تولید زباله های شیمیایی که از محصولات مصنوعی ناشی می شود، تاثیرات بسیار بالایی دارد.انواع مانتو، سارافون، شلوار و دامن شلواری و کیف و ساک دستی و شال و روسری الیاف طبیعی در این برند قرار دارند که خریدارن ومشتریان خوش سلیقه این امکان را دارند تا از آن به سهولت بهره مند شوند.

عزیزان و مشتریان محترم ساکن شهر قم اگر مایلند تا در تولید روز افزون این محصول نقشی داشته باشند و یا به کمک حفظ محیط زیست  و به اخذ نمایندگی فروش و یا خرید عمده پوشاک الیاف طبیعی بپردازند، ازطریق برقراری ارتباط با این مجموعه،اطلاعات لازم به راحتی برایشان شرح داده خواهد شد.آن ها قادرند تا برای دریافت این اطلاعات با مراجعه به صفحه تماس با ما و برقراری ارتباط با کارشناسان الیاف پری شرایط لازم و اقدامات مربوطه را مشاهده کنند. به این امید که با پوشش سبز افراد بتوانیم نقشی در حفظ زیست بوم خود داشته باشیم.