سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره لباس های اور سایز چه می دانید؟

درباره لباس های اور سایز

برخی از افراد با شنیدن کلمه اورسایز شاید فکر کنند منظور همان لباس های سایز بزرگ است. اما باید بدانید که لباسهای اورسایز، لباس هایی هستند که قسمت هایی از آن بزرگتر از حد معمول طراحی و دوخته شده است. استفاده از این نوع لباسها قوانین خاصی دارد که باید به آن توجه شود در غیر این صورت استایل زیبایی نخواهید داشت. پس به نکاتی که در ادامه مطرح شده است دقت نمایید.

درباره لباس های اورسایز

 

چگونه لباس های اورسایز بپوشیم؟

  1. این لباس ها طراحی و دوخت خاصی دارند و به معنای پوشیدن لباس هایی با سایزهای بزرگتر از حد معمول نیست. پس در هنگام خرید سایز خود را انتخاب کنید. در واقع این نوع لباس ها در بخش هایی بزرگتر از حد معمول هستند. پس نباید لباس های سایز بزرگ را به عنوان لباس های اورسایز بپوشید.
  2. نکته ای که در پوشیدن این لباس ها مهم است، این است که" به بافت و جزئیات دقت کنید" لباس هایی با بافت درشت دارند، انتخاب نکنید و در هنگام پوشیدن این لباس ها از کیف ها و لگ های چسبان استفاده کنید تا ظرافت کار حفظ شود.
  3. در پوشیدن این لباس ها باید دقت کنید تا اندامتان مشخص شود. به عنوان مثال وقتی از پیراهن اور استفاده می کنید، یک کمر بند می تواند شما را زیباتر نشان دهد. 
  4. اگر شلوارهای اور می پوشید، باید بدن و شکل اصلی اندامتان را نشان دهید.
  5. اگر می خواهید چاق تر دیده نشوید پس باید بدانید که  پارچه های ضخیم و ژاکت های بافتنی با نخ های درشت، شما را چاق تر نشان می دهد.و برای رفع این مشکل، میتوان با پوشیدن دامن یا شلوارهای چسبان، از آن چلوگیری نمود.
  6. پارچه های نازک و ابریشمی در لباس های اور سایز این توانایی را دارند که اندام را بدون شکل و ساختار نمایش دهند پس از کمربند استفاده کنید تا فرم طبیعی بدن نمایش داده شود.